6 (10 ) клас
Період: 01.04 - 10.04
Тема: Поль Верлен. Естетичні погляди поета у вірші " Поетичне мистецтво".
Зображення пейзажів природи та душі в " Осінній пісні".
Тема: Розвиток зв'язного мовлення. Особливості живопису різних напрямів.
1. Повторити вивчений матеріал ( с. 213)
Тема: Поль Верлен. Естетичні погляди поета у вірші " Поетичне мистецтво".
Зображення пейзажів природи та душі в " Осінній пісні".
План ваших дій
1. Ознайомитися з біографією П. Верлена ( с. 205 - 209)
2. Опрацювати с. 209 -214
3.Усно відповісти на запитання ( с.214)
Період: 13.04 - 23.04
План ваших дій
2. Знайти в інтернеті запис майстер-класу художника Ярослава Терновського про особливості живопису різних напрямів або скористатися посиланням за QR-кодом на додаткові матеріали ( с.215 ).
3. Пояснити особливості різних напрямів живопису на прикладі пейзажів, представлених у передачі " …..Ізми в живописі. Реалізм, імпресіонізм, кубізм, абстракціонізм, експресіонізм" ( Арт-ценр ZELO, ПАТ " НСТУ").
4. На матеріалі переглянутої передачі та прикладі картин, розміщених на с.215, визначити та записати прикметні риси імпресіонізму.
Період: 04.05 - 15.05
Тема: Драматургія к. XIX - п. XX ст. Моріс Метерлінк. " Синій птах"
План ваших дій
1.Опрацювати с. 232 -233
2. Ознайомитися з біографією М. Метерлінка ( с. 234 - 240) та створити кластер
4. Прочитати п'єсу - феєрію Метерлінка " Синій птах"
5. Усно порівняти драми- феєрії М.Метерлінка " Синій птах" і Лесі Українки " Лісова пісня".
За критерії порівняння можна взяти провідні жанрові ознаки драми-феєрії: казковий сюжет, наявність фантастичних істот, сценічне втілення, що передбачає використання візуальних ефектів і трюків.
Діти, виконані завдання фотографуйте та надсилайте мені на електронну пошту
ОтветитьУдалитьekaterina.ivanykina@gmail.com