6 (10 ) клас

Період: 01.04 - 10.04

Тема Поль Верлен. Естетичні погляди поета у вірші " Поетичне мистецтво". 
            Зображення пейзажів природи та душі в " Осінній пісні".



План ваших дій

1. Ознайомитися з біографією П. Верлена ( с. 205 - 209)

2. Опрацювати с. 209 -214

3.Усно відповісти на запитання ( с.214)





Період: 13.04 - 23.04

Тема:  Розвиток зв'язного мовлення. Особливості живопису різних напрямів.


План ваших дій

  1. Повторити вивчений матеріал ( с. 213)

  2. Знайти в інтернеті запис майстер-класу художника Ярослава Терновського про особливості живопису різних напрямів або скористатися посиланням за QR-кодом на додаткові матеріали ( с.215 ).

 3. Пояснити особливості різних напрямів живопису на прикладі пейзажів, представлених у передачі  " …..Ізми в живописі. Реалізм, імпресіонізм, кубізм, абстракціонізм, експресіонізм" ( Арт-ценр ZELO, ПАТ " НСТУ"). 

  4. На матеріалі переглянутої передачі та прикладі картин, розміщених на с.215,  визначити та записати прикметні риси імпресіонізму.



Період: 04.05 - 15.05

Тема: Драматургія к. XIX - п. XX ст. Моріс Метерлінк. " Синій птах"


План ваших дій
1.Опрацювати с. 232 -233

2. Ознайомитися з біографією М. Метерлінка ( с. 234 - 240) та створити кластер


4. Прочитати п'єсу - феєрію Метерлінка " Синій птах"

5. Усно порівняти драми- феєрії М.Метерлінка " Синій птах" і Лесі Українки " Лісова пісня".
 За критерії порівняння можна взяти провідні жанрові ознаки драми-феєрії: казковий сюжет, наявність фантастичних істот, сценічне втілення, що передбачає використання візуальних ефектів і трюків.









































Комментарии

  1. Діти, виконані завдання фотографуйте та надсилайте мені на електронну пошту
    ekaterina.ivanykina@gmail.com

    ОтветитьУдалить

Отправить комментарий

Популярные сообщения из этого блога